Logo communicatiefabriek.nl

Hoeveel bezoekers komen er op jouw website?

Dat zijn er vaak aardig wat! En zien deze bezoekers elke keer wat anders? Weet je überhaupt wat de bezoekers doen op jouw website? Door hier inzicht in te krijgen in het bezoekersgedrag kan je de content daarop aanpassen.

Is de informatie op jouw website nog steeds relevant?
Een leuk voorbeeld, wat zou je doen als jouw dagblad iedere ochtend hetzelfde was? Ik zou het abonnement in ieder geval stop zetten. Datzelfde principe gaat op voor de bezoekers op jouw website.

Stop maar met de marketing als jouw website verouderd is…
Door de marketing- en communicatie inspanningen raken mensen geïnteresseerd in jouw bedrijf en product of dienst. Tegenwoordig gaat het gros van deze mensen dan op zoek naar meer informatie op de website. Als jouw website dan niet vertelt of uitstraalt wat de bezoeker verwacht, ben je hen meteen weer kwijt…

Ik kan af en toe over je schouder mee kijken
Ofwel ik geef je graag advies over de content van jouw website. En heb je zelf geen tijd om de verbeteringen uit te voeren? Dan kan ik ook dat voor je oppakken.

Marielle olde Hartman - Toebes - Communicatiefabriek - Amersfoort