Logo communicatiefabriek.nl

Wie houdt jou scherp op je communicatie?

Die heldere marketing- en communicatiestrategie ontbreekt nog wel eens bij organisaties. Echter begint het daar bij en kan je vervolgens de juiste acties optimaal gaan uitvoeren. Is het bij jouw organisatie duidelijk?

Start with the Why
We zoeken steeds meer de emotionele verbinding met merken en bedrijven. Als je als organisatie kan communiceren en uitstralen waarom je doet wát je doet. Dan is het voor de doelgroep meteen helder en is de betrokkenheid hoger. The Why is de kern van de Golden Cirkle van Simon Sinek.

Hoe ziet de klantreis er uit?
Je zet je communicatie veel effectiever in wanneer je weet wat het gedrag is van jouw doelgroep. Door het doorlopen van de zoekreis van jouw potentiële klanten kunnen we in kaart brengen in welke kanalen wélke boodschap gecommuniceerd kan gaan worden.

Plan van aanpak
Samen stellen we een plan van aanpak voor jouw organisatie op. Dit doen we in een concrete communicatiekalender voor een bepaalde periode. Zo weet je precies wanneer je welk kanaal gaat inzetten en wat de passende boodschap is.

Marielle olde Hartman - Toebes - Communicatiefabriek - Amersfoort - communicatieondersteuning